Técnico/a Prevención Riesgos Laborales - Asturias
Thursday, 28 de September de 2023
205
Villaviciosa (Asturias) Empresa: AFJ Health & Safety S.L.U. Descripción: Desde AFJ Health&Safety precisamos incorporar un Técnico Superior de Prevención de Riesgos Laborales para trabajar en proyectos de energías renovables en la zona de Villaviciosa, AsturiasLas ... Contrato: Fijo discontinuo Jornada: Completa
Thursday, 28 de September de 2023
182
(Avilés) Descripción: TAREAS: Recoger pedidos de comida rápida en el local. Hacer el reparto a domicilio de los pedidos en ciclomotor (50 CC.) o scooter (125 CC.). Cobrar en destino cuando sea necesario. PERFIL: Carné de conducir tipo "B", "AM" o "A1" compatible con moto de 125 CC. Experiencia en conducción en moto. CONTRATO: Laboral indefinido. Jornada parcial de 16 horas semanales en horario a convenir. Salario de 520 euros brutos mensuales. Datos de contacto: CÓDIGO DE OFERTA: 032023006208 Las personas interesadas pueden enviar su curriculum vitae a: empleo.bkaviles@gmail.com Contrato: Laboral indefinido Jornada: Parcial

Thursday, 28 de September de 2023
159
(Oviedo) Funciones: Oficial soldador de taller con experiencia en empresa del sector metal Requisitos: Formación: Ciclo Formativo Grado Medio Contrato: Con posible incorporación a plantilla Jornada: Completa Salario: 20.820€ al Año

Thursday, 28 de September de 2023
166
(Oviedo) Funciones: Acts as primary customer interface for important external customers, potential customers and other roles internal to the business. Proactively interacts with customers for notification of late orders due to product availability, transportation issues Interacts with customers as the occasion arises - on site. Develops and maintains in-depth knowledge of assigned customers: knowledge of roles and responsibilities at the customer and knowledge of internal relationships/decision makers, understanding the business model Interacts with broader network of Internal Axalta Partners to ensure that the customers" requirements are understood, and commitments are met. Receives and processes all types of customer orders including complex and/or Export orders (if required). Responsible for inquiry & order handling process from beginning to end Is responsible for management of consignment stock: consignment fill-up, invoicing, Processes customer complaints in SFDC and returns according to Complaint Management process and return policies. Is able to identify need for extra information to enable a thorough complaint analysis. Performs quality control checks (QC Status) and takes subsequent actions. Actively monitors open orders to ensure that deliveries arrive at the customer on time, as committed. Follows desk procedures / policies in compliance with IATF16949 and/or other Quality System requirements. Requisitos: Bachelor degree or equivalent through experience Local language, good knowledge of English, good knowledge of German and/or French (oral and written) Computer knowledge: Proficient in Microsoft Office package. Good knowledge of SAP. 2 years" experience in a customer-oriented position Customer Service Fundamentals Follow up: follows up on the status of customer orders autonomously Managing conflict: opens discussions effectively Quality orientation. Disciplined to follow procedures Stress tolerance: Ability to work under pressure and able to manage multiple basic tasks Continuous improvement: Ability to pro-actively identify opportunities for improvement and communicate internally Autonomous Teamwork / collaboration Embracing change: Approaches change positively Analysis & judgment: Identifies issues, gathers and interprets information Engagement Contrato: Temporal Jornada: Completa Salario: 23.155€ al Año

Thursday, 28 de September de 2023
232
(Siero) Empresa: INGESAN Descripción: asegurar la higiene personal del asistido/a: aseo personal de encamados/as, baño, higiene de pies, manos y cabello.— A atención de la higiene del vestir, ayudando al usuario/a en el orden, la reposición y la higiene de la ropa.— Cuidado de la higiene de la cama: aseo y arreglo de la cama según las necesidades del usuario/a.— M mantenimiento de las prótesis en perfecto estado de higiene y conservación.— P preparar el material sanitario y controlar las necesidades del mismo en el domicilio.— Controlar los hábitos alimenticios de la persona asistida: planificar menús según los requisitos de salud y nutrición indicados por los/las especialistas, elaborar comidas según los menús programados, ayudar a la ingestión de alimentos, etc.— Control y administración de medicación bajo prescripción facultativa.— Movilización en el domicilio y fuera de él.— I informar de los problemas de salud cuando se detecten.— Cambios postulares.— Contribuir a la movilidad y mantenimiento físico-psíquico del usuario/a. Contrato: Laboral temporal Jornada: Completa Salario: 1164,86 € - 16308,04 €
