Técnico Generalista RRHH. Sector Industrial - Asturias. Inglés B2.
Monday, 25 de March de 2024
74
Gijón (Asturias) Empresa: Walters People Descripción: Importante empresa de ingeniería a nivel europeo busca incorporar en sus instalaciones industriales en Asturias a un perfil de Técnico Generalista de RRHH con al menos 3 años de experiencia en ... Requisitos: Se busca una persona con formación en Recursos Humanos, o similar, con al menos 3 años de experiencia previa en un puesto generalista de RRHH desarrollando las funciones descritas en el puesto con autonomía dentro de un departamento de RRHH que conzca el sector y convenio del metal, con nivel B2 de inglés.Es importante que sea una persona proactiva y resolutiva, y esté familiarizado a gestionar personal con cierto volumen. Con experiencia en entornos industriales y sindicalizados. Contrato: Indefinido Jornada: Completa Salario: 25000€ Bruto/año
Monday, 25 de March de 2024
57
(Oviedo) Funciones: Roles and Responsibilities Preparation and analysis of VAT return on a monthly /bi-monthly/ quarterly basis; Provide Intrastat, EU Sales reports (if required preparing additional country specify reports); Ensure to be compliant with country specific rules and obligations, meet the deadlines for all reports; Carry out accounting entries associated to VAT liquidations; Cooperate with other functions and provide support by answering VAT related queries. Requisitos: Qualifications: Bachelor"s degree or equivalent in finance related field; Written and verbal fluency in English; Understanding of basic VAT obligations and regulations (it is a must); Accounting knowledge; Strong analytical skills; Intermediate to advance excel knowledge; Good communication and influencing skills; easily adapt to changes. Core competencies: * Good planning & organizing skills * Attention to detail * Team worker * Ability to work under pressure * Fast learner * Initiative * Can-do attitude * Networking; ability to effectively work with a wide variety of organizations and people * Flexibility to get rapidly adjusted to new situations in a continuous changing environment Contrato: Temporal Jornada: Completa Salario: 25.541€ al Año

Monday, 25 de March de 2024
60
Gijón (Asturias) Empresa: LHH Recruitment Solutions INT Descripción: Desde LHH Recruiments Solutions estamos buscando un/a Técnico/a Superior de PRL para la delegación de Asturias con incorporación inmediata.Si tienes ganas de formar parte de una multinacional ... Requisitos: Requisitos:Ciclo Formativo Grado Superior o similar.Formación Máster PRL 3 especialidadesDisponibilidad para viajar (puntual)Nivel Inglés - negociación Contrato: Indefinido Jornada: Completa Salario: 24000€ Bruto/año

Monday, 25 de March de 2024
61
Gijón (Asturias) Empresa: VMV Cosmetic Group Descripción: Grupo VMV, con más de 1.500 personas trabajando en todo el mundo, precisa para el sector profesional de peluquería y salones de belleza, un/a asesor/a comercial para cubrir la provincia de ... Requisitos: Se requiere:- Persona amable, con buena presencia, responsable y don de gentes.- Carné de conducir.- Preferiblemente con conocimientos del sector de peluquería.- Residencia preferible en Gijón o cercanías. Contrato: De duración determinada Jornada: Completa Salario: 1500€ Bruto/mes

Monday, 25 de March de 2024
68
(Gijón) Funciones: Support the end-to-end (E2E) Order-to-Cash process including: Establish/Maintain Customer "Masters", Product "Masters" and Tables in Support of other Master Data Respond to Customer Inquiry Verify and confirm Product availability Create, modify and cancel Order ¿in system¿ Communicate order to appropriate parties for fulfillment, logistics and documentation Understand document and data requirements (packing lists, space release, etc) Monitor product, transaction and documentation flow Issue invoice and other required documents to the customer Provide input to demand forecasting regarding open order status, demand outlook, changes from customer etc. Collect, maintain and communicate information to support delivery planning and execution processes. Requisitos: The following is required for this role: * Bachelor"s degree or combined experience/education equivalent * Fluence written and oral communication in English. Turkish and any other language would be a plus * Teamwork, proactivity, collaboration and ability to solve problems * Ability to work with variety of IT tools and Microsoft Office * Ability to manage multiple priorities and fast-paced environment The following is preferred for this role: * Experience in Customer Service * Experience in SAP and SFDC * Experience in Marine shipments Contrato: Temporal Jornada: Completa Salario: 25.541-27.000€ al Año
