Senior Financial Analyst
Thursday, 13 de April de 2023
240
(Gijón) Funciones: The following is required for this role: Bachelor¿s degree in Accounting, Finance or related area of study. 3 to 5 years of professional work experience. Results driven, forward looking and out of the box thinking. Ability to work under the pressure of multiple competing priorities. Facility to identify and implement process improvements Organized, accurate and detail oriented. Analytical and continuous improvement mindset Ability to work independently as well as part of a team. Desire to work in multi-cultural, global environments Strong oral, written and interpersonal skills. Must be comfortable with exposure to Business and Finance Leadership. English language skills Solid knowledge of Microsoft Excel and ability to handle large amounts data. Working knowledge of the remaining Microsoft Office Suite. Knowledge of Power BI. The following is preferred for this role: Financial Modelling skills to evaluate investment decisions using NPV, IRR, payback, etc¿ Proficiency in SAP (including SAP Business Warehouse, SAP Hana, Azure Synapse Analytics). Sound knowledge of Alteryx or other data automation tools. Previous experience in a multi-national manufacturing company with a focus on Manufacturing Cost Accounting and/or Financial Analysis. General understanding of manufacturing analysis and inventory accounting Formación: Licenciado: Economía, Grado: Grado en Administración y Dirección de Empresas Idiomas: Inglés: C1 Conocimientos: , IRR Experiencia: 3 años Requisitos: The responsibilities of the position include, but are not limited to, the following: Business Unit and product level financial performance analysis and forecasting Decision support analysis to drive profitability optimization Lead the monthly forecast setting process and annual plan for assigned areas of responsibility. Ensure that plan, forecasting vs. actuals analysis and root cause corrective actions are completed at appropriate levels. Evaluate finance processes, identify and implement improvement ideas to increase automation or increase quality of reporting/data. Provide recommendations for cost saving opportunities and provide finance support for continuous improvement efforts. Work closely with off-site financial resources to explain variances and trends. Main financial areas of responsibility include and are not limited to: Cost of Manufacturing, Cost of Goods Sold, Inventory Management, Sales flash reporting, SG&A expenses, Freight expenses, Accounts Payable forecasting, Capital Expenditures, etc.. Contrato: Temporal Jornada: Completa Salario: 25.000-40.000€ al Año
Thursday, 13 de April de 2023
231
(Todo Asturias) Empresa: Page Personnel ETT Descripción: Empresa dedicada a ingeniería, fabricación en taller propio, montaje y mantenimientos industriales selecciona Jefe de Proyecto internacional Descripción de la oferta En el marco de una actividad relacionada con la fabricación e instalación de tubería, estructura y/o equipos, ...... Contrato: Jornada Completa

Thursday, 13 de April de 2023
232
(Aller) Descripción: FUNCIONES: Limpieza en restaurante Limpieza en hotel Limpieza en cocina REQUISITOS DE LOS ASPIRANTES: Experiencia en el oficio Disponibilidad horaria y vehículo propio Se valorará residencia en el concejo de Aller CONDICIONES DE TRABAJO Contrato laboral temporal Jornada Parcial, los fines de semana Salario según convenio Datos de contacto: CÓDIGO DE OFERTA: 032023002255 INTERESADOS/AS ENVIAR CURRICULUM VITAE A: hrdetorres@hotmail.com o llamar al tlf: 985487011 Contrato: Laboral temporal Jornada: Parcial

Thursday, 13 de April de 2023
202
Oviedo (Asturias) Empresa: SeproTec Multilingual Solutions Descripción: SeproTec Traducción e Interpretación, empresa líder dentro del sector multilingüe, buscamos intérpretes de Polaco en Laviana, Oviedo o Gijón (Asturias). Se trata de servicios de interpretación ... Contrato: Fijo discontinuo Jornada: Indiferente

Thursday, 13 de April de 2023
206
(Tineo) Descripción: Se necesita empleado/administrativo para Taller de maquinaria agrícola de Tineo FUNCIONES: - Control de pedidos. - Elaborar facturas, archivo de las mismas y gestión de cobros. - Mantener al día la documentación de la oficina. REQUISITOS: - Se valorará experiencia en la ocupación. CONDICIONES: - Contrato indefinido. - Jornada completa de lunes a viernes. - Salario según convenio Datos de contacto: CÓDIGO DE OFERTA: 032023002253 LAs personas interesadas deben llamar al número de teléfono: 608475828 Contrato: Laboral indefinido Jornada: Completa
