Purchase Order Management Professional, Oviedo
Thursday, 16 de May de 2024
101
(Oviedo) Descripción: ¿Tienes estudios de Administración de Empresas, gestión de la cadena de suministros o campo de estudios similar o experiencia equivalente? ¿Tienes dominio de inglés avanzando hablado y escrito? ¿Tienes dominio de alemán intermedio y fluido? ¿Tienes... Contrato: Temporal Experiencia: Experiencia: De 2 a 5 años
Thursday, 16 de May de 2024
101
(Avilés) Funciones: - Reparto - Almacén - Atención al público - horario de 08:30 a 13 y de 15:30 a 19:00 Requisitos: - carnet de conducir - experiencia previa en un puesto similar - seriedad Contrato: Temporal Jornada: Completa Salario: 9,50-9,86€ la Hora

Thursday, 16 de May de 2024
79
(Oviedo) Funciones: Movimiento de manteriales manualmente y con carretilla. Tareas genericas de manipulación y almacenaje. Expedición, gestión y preparación de pedidos. Requisitos: Experiencia de al menos 3 años en manejo de carretilla, en entorno industrial. Carnet en vigor y experiencia en manejo de carretilla elevadora. FP medio o superior en logistica, almacen o relacionado con el puesto ofertado. Imprescindible disponibilidad para trabajar a turnos en calendario de lunes a domingo. Contrato: Temporal Jornada: Completa Salario: 26.100-32.000€ al Año

Thursday, 16 de May de 2024
83
(Gijón) Funciones: · Employing collection strategies for outstanding invoices on customer¿s account. · Interacting directly with customers to resolve credit and collection issues. · Consulting with customers to resolve complaints and verify financial and credit transactions. · Keeping company credit exposures under control. · Analyzing credit data and financial statements to determine the degree of risk involved in extending credit. · Evaluating customer records and recommend payment plans based on earnings, savings data, payment history, and purchase activity. · Compiling reports regarding finance and credit data. · Partnering with account manager to resolve any issues in a timely manner. · Performing administrative tasks to support the team: e.g. update contact lists, time planning, organization of meetings, etc. · Taking part on a wider network of finance departments and foster a solid collaboration amongst them. · Complying rigorously with internal controls and reconciliations. Requisitos: Qualifications Knowledge & Experience: · Accounting/finance studies or proven relevant experience. · Computer skills: demonstrated ability to work with MS Office. · Previous experience working with SAP will be a plus. · Fluent in English is a must. Chinese speaker will be an asset. Skills & Attributes · Good written and verbal communication skills. · Attention to detail. · Results oriented. Continuous improvement mindset. · Team player. · Ability to work under pressure. · Flexibility to adapt to a constantly changing environment. Contrato: Temporal Jornada: Completa Salario: 25.541€ al Año

Thursday, 16 de May de 2024
90
(La Felguera-Langreo) Empresa: Tradepiel Descripción: Recogida, limpieza, planchado y entrega de prendas en tintoreria en langreo. NO ES NECESARIO EXPERIENCIA. Jornada completa. Contrato discontinuo Abstenerse NO RESIDENTES EN EL VALLE EL NALON ... Contrato: 12.000 € - 18.000 €
