Procurement Specialist English
Friday, 19 de April de 2024
58
(Oviedo) Funciones: The Procurement specialist will be giving support to the department on the following tasks: - Execute the buy process for low value and non-strategic goods; services - Create and maintain purchasing documents in Company"s systems. - Payment problems resolution. - Vendor Master Management: create, maintain and approve suppliers in Company"s systems. - Monitor and execute all transactions according to Company"s internal controls and policies. - Communicate and coordinate actions among all internal and external stake-holders to effectively assure supply of goods and services. - Administration and reporting as necessary (from internal systems and external sources). - Transactional system and process support to Company strategic buying team. - Liaison with regional and global buying teams. - Drive continuous improvement on the most efficient use of the appropriate sourcing tool. - SL consultancies in support of Businesses and functions Requisitos: Qualifications: - Advanced English - Bachelors degree - SAP knowledge desired Core competencies: * Good planning & organizing skills * Attention to detail * Team worker * Ability to work under pressure * Fast learner * Initiative * Can-do attitude * Networking; ability to effectively work with a wide variety of organizations and people * Flexibility to get rapidly adjusted to new situations in a continuous changing environment Contrato: Temporal Jornada: Completa Salario: 25.541€ al Año
Friday, 19 de April de 2024
77
(Grado) Empresa: ORONA S.COOP. Descripción: Somos Orona, una compañía líder a nivel nacional e internacional en servicio y mantenimiento de ascensores. Con una trayectoria de 60 años en el sector, nuestros ascensores, escaleras mecánicas y rampas mueven a más de 25 millones de personas cada día. Esto lo conseguimos gracias al esfuerzo del equipo humano de 5.500 personas en 12 países que componemos Orona. En España, somos 3.300 personas y contamos con presencia en todas las Comunidades Autónomas. Algunos datos que pueden ser de tu interés: 1 de cada 10 ascensores que se instalan en Europa es Orona. Somos el Nº1 en Europa en capacidad productiva de ascensores completos y contamos con 2 plantas productivas en España. Más de 100 países instalan producto Orona. 300.000 ascensores en el mundo cuentan con tecnología propia. Deseamos incorporar en Granada un/a Profesional de mantenimiento correctivo y preventivo de ascensores.Tus funciones serán - Instalación de aparatos completos (parte mecánica y eléctrica). Mantenimiento preventivo y correctivo de ascensores.Atención de avisos y pequeñas reparaciones.Gestión de parque de ascensores propio.Relación con clientes. Qué te ofrecemos- Un trabajo estable y bien retribuido. - Formación continua a cargo de la empresa. - Trabajo en equipo con apoyo de un/a coordinador/a. - Proyección de futuro como profesional dentro de la organización.Qué buscamos - Se valorarán estudios en mecatrónica o mantenimiento electromecánico. - Valorable experiencia en montaje de ascensores ,obra, montajes industriales, instalaciones eléctricas, etc. - Permiso de conducir en vigor.- Residencia Lleida o alrededores. Contrato: Laboral indefinido Jornada: Completa Salario: 21000 € - 26000 €

Friday, 19 de April de 2024
46
(Ribadesella) Descripción: FUNCIONES Realización de tareas de apoyo Preparación de platos bajo supervisión Limpieza de equipamientos y utensilios de cocina REQUISITOS Recomendable disponer de vehículo para desplazarse al puesto de trabajo ya que no hay transporte público Se valorará experiencia en puesto similar CONDICIONES Contrato indefinido. Jornada parcial: 24 horas semanales.Horario de trabajo: Viernes, sábados y domingos 8 horas al día. Julio, agosto y septiembre, jornada completa. Salario: según convenio de la Hostelería del Principado de Asturias. Incorporación inmediata UBICACIÓN Tereñes Datos de contacto: CÓDIGO DE OFERTA: 032024002571 LLAMAR AL TELÉFONO: 645213677 (EVA) Contrato: Laboral indefinido Jornada: Parcial

Friday, 19 de April de 2024
45
(Cudillero) Descripción: FUNCIONES: - Realizar la preparación de los alimentos previa a la cocción. - Limpiar menaje y utensilios de cocina. - Mantener en orden y con limpieza toda la cocina. REQUISITOS: - Se valorará experiencia previa en la ocupación. CONDICIONES: - Contrato laboral temporal 6 meses de duración, con posibilidad de prórroga. - Jornada completa. - Salario según Convenio Colectivo de Hostelería del Principado de Asturias. Datos de contacto: CÓDIGO DE OFERTA: 032024002575 Las personas interesas en la oferta deberán llamar al teléfono 676529666. Persona de contacto Isabel Contrato: Laboral temporal Jornada: Completa

Friday, 19 de April de 2024
50
(Gijón) Funciones: The responsibilities of the position include, but are not limited to, the following: Supporting to monitor and execute payment related processes in accordance with company policies and procedures. Generating and analyzing global accounts payable reports, including cash outflow projections, aging reports and expenditure analysis. Assisting with month-end and year-end closing activities, providing necessary reporting and support to the finance team. Reconciling accounts payable transactions, ensuring accuracy and completeness. Monitoring and managing vendor accounts, addressing inquiries and discrepancies promptly. Supporting internal and external audit requirements Effectively supervise outsourced service providers Contributing to develop and implement process improvements to streamline the accounts payable process and enhance efficiency. Requisitos: Requirements: Bachelor"s degree in accounting, finance, or a related field. Two of more years of experience on similar roles will be an advantage. Strong financial and analytical abilities. Deep understanding of accounting principles and practices. Good understanding of computerized working environment and knowledge of SAP and MS Office including Excel, Word and PowerPoint. Knowledge of Power BI and Alteryx will be an advantage. Proficiency in English: excellent verbal and written communication to connect effectively with international vendors, internal stakeholders, and team members across all regions. Strong analytical and problem-solving skills. Ability to work efficiently under pressure and meet tight deadlines. Excellent attention to detail and accuracy in data entry and record-keeping. Time management and organizational abilities. Experience in working in international, multicultural environments. Contrato: Temporal Jornada: Completa Salario: 25.541€ al Año
