Op. Mecanizado (Estable Iurreta 28. 000 euros)
Thursday, 28 de September de 2023
105
(Todo Asturias) Empresa: Grupo Adecco Descripción: ¿Tienes un grado superior de mecanizado y buscas estabilidad? ¿Tienes disponibilidad para trabajar entre semana y así tener libre el fin de semana? !!!No esperes más y apúntate!!! Importante empresa del duranguesado dedicada a la fabricación de piezas de acero, precisa incorporar ...... Contrato: 24.000 € - 30.000 €
Thursday, 28 de September de 2023
97
(Siero) Descripción: FUNCIONES: LIMPIEZA Y PREPARACIÓN DE ALIMENTOS PARA SU ELABORACIÓN. LIMPIEZA DE LOS ÚTILES DE COCINA. ELABORACIÓN, PREPARACIÓN Y EMPLATADO DE PLATOS SENCILLOS APOYO EN LA ELABORACIÓN Y PREPARACIÓN DE LAS COMIDAS. SE VALORARÁ: INCORPORACIÓN INMEDIATA. EXPERIENCIA EN LA OCUPACIÓN. CONDICIONES: CONTRATO LABORAL INDEFINIDO. JORNADA COMPLETA. SALARIO DE 1300 EUROS BRUTOS MENSUALES. Datos de contacto: CÓDIGO DE OFERTA: 032023006206 LAS PERSONAS INTERESADAS ENVIARÁN CURRICULUM VITAE A LA SIGUIENTE DIRECCIÓN DE CORREO ELECTRÓNICO: hincianugabriel@gmail.com INDICAR EN EL ASUNTO DEL EMAIL: AYUDANTE DE COCINA. Contrato: Laboral indefinido Jornada: Completa

Thursday, 28 de September de 2023
107
(Oviedo) Funciones: Oficial soldador de taller con experiencia en empresa del sector metal Requisitos: Formación: Ciclo Formativo Grado Medio Contrato: Con posible incorporación a plantilla Jornada: Completa Salario: 20.820€ al Año

Thursday, 28 de September de 2023
102
(Oviedo) Funciones: Acts as primary customer interface for important external customers, potential customers and other roles internal to the business. Proactively interacts with customers for notification of late orders due to product availability, transportation issues Interacts with customers as the occasion arises - on site. Develops and maintains in-depth knowledge of assigned customers: knowledge of roles and responsibilities at the customer and knowledge of internal relationships/decision makers, understanding the business model Interacts with broader network of Internal Axalta Partners to ensure that the customers" requirements are understood, and commitments are met. Receives and processes all types of customer orders including complex and/or Export orders (if required). Responsible for inquiry & order handling process from beginning to end Is responsible for management of consignment stock: consignment fill-up, invoicing, Processes customer complaints in SFDC and returns according to Complaint Management process and return policies. Is able to identify need for extra information to enable a thorough complaint analysis. Performs quality control checks (QC Status) and takes subsequent actions. Actively monitors open orders to ensure that deliveries arrive at the customer on time, as committed. Follows desk procedures / policies in compliance with IATF16949 and/or other Quality System requirements. Requisitos: Bachelor degree or equivalent through experience Local language, good knowledge of English, good knowledge of German and/or French (oral and written) Computer knowledge: Proficient in Microsoft Office package. Good knowledge of SAP. 2 years" experience in a customer-oriented position Customer Service Fundamentals Follow up: follows up on the status of customer orders autonomously Managing conflict: opens discussions effectively Quality orientation. Disciplined to follow procedures Stress tolerance: Ability to work under pressure and able to manage multiple basic tasks Continuous improvement: Ability to pro-actively identify opportunities for improvement and communicate internally Autonomous Teamwork / collaboration Embracing change: Approaches change positively Analysis & judgment: Identifies issues, gathers and interprets information Engagement Contrato: Temporal Jornada: Completa Salario: 23.155€ al Año

Thursday, 28 de September de 2023
108
(Siero) Descripción: FUNCIONES - Acompañamiento en actividades de ocio a personas con discapacidad y/o dependientes. - Apoyo al usuario/a en las actividades de la vida diaria. - Facilitar, en la medida de lo posible, la independencia de la persona acompañada. REQUISITOS: - Imprescindible experiencia en atención integral a personas con discapacidad y/o dependientes. - Formación en la rama sociosanitaria. - Carnet de conducir y disponer de vehículo propio para facilitar el desplazamiento a centro de trabajo. CONDICIONES - Contrato temporal por circunstancias de la producción. - Incorporación inmediata. - Jornada parcial de 12 horas semanales. - Horario los viernes y sábados de 14.30 a 20.30 horas. - Salario: según convenio colectivo de servicios de ayuda a domicilio y afines del principado de Asturias. - Se compensan gastos de desplazamientos al centro de trabajo. Datos de contacto: CÓDIGO DE OFERTA: 032023006198 Las personas interesadas y que cumplan los requisitos, pueden enviar el CV a través del siguiente enlace: www.acservicios.com. ENLACE BOLSA DE EMPLEO Contrato: Laboral temporal Jornada: Parcial
