Hr Operations dutch and english
Wednesday, 06 de March de 2024
94
(Avilés) Funciones: Designs, develops, delivers, analyzes and coordinates programs to deliver HR services to managers and employees; Manages cases logged by HR customers and provides support in areas such as data management and reporting, compliance, vendor integration and transactional services; Administers Terms & Conditions in accordance to DuPont policies Manages employee benefits which includes TPV administration and processing of HR related invoices; Manages New Hire administration processes, interacting with managers, recruiters, candidates and local HR colleagues; Preparation and processing of monthly payroll runs, including correct calculation and execution of special payments to employees; Balancing and transmission of all vendor and bank interfaces of payroll related data; Manages Tax and Social Security declarations, payments and enquiries; Collaborates in or leads projects related to improvements in advisor"s area of expertise (on long term); Requires a broad understanding of the job and applies skills and knowledge in a range of processes, procedures and systems (or requires deep skills in a single area). Understands how the team integrates with others to accomplish broader objectives. Uses some discretion to modify work practices to improve efficiency; completes work with a limited degree of supervision. Requisitos: Proficiency in English and dutch One to two years proven relevant working experience in same position or equivalent Excellent research and problem-solving skills Flexible, capable to work under highly stress environment Ability to plan, organize and schedule duties to meet rigid payroll processing deadlines Ability to process a high volume of detailed work in a short time frame Proficient in a variety of software programs, including Microsoft Word, Excel and PowerPoint for Windows. Service Now & Workday knowledge is a plus Contrato: Temporal Jornada: Completa Salario: 23.155€ al Año
Wednesday, 06 de March de 2024
90
(Cangas de Onís) Descripción: FUNCIONES: - ATENDER A LOS CLIENTES TANTO PRESENCIAL COMO TELEFONICAMENTE. - REGISTRO DE ENTRADAS Y SALIDAS DE LOS CLIENTES. - ATENDER QUEJAS Y SUGERENCIAS. REQUISITOS: - IMPRESCINDIBLE EXPERIENCIA EN LA OCUPACIÓN. - SE VALORARÁ CONOCIMIENTO DE IDIOMAS (INGLÉS). CONDICIONES: - CONTRATO LABORAL TEMPORAL TEMPORADA TURÍSTICA. - JORNADA COMPLETA. - SALARIO SEGÚN CONVENIO DE LA HOSTELERÍA DEL PRINCIPADO DE ASTURIAS. Datos de contacto: CÓDIGO DE OFERTA: 032024001491 LAS PERSONAS INTERESADAS DEBERAN ENVIAR C.V. A: reservas@hotelciudaddecangasdeonis.com O CONCERTAR ENTREVISTA EN EL TELEFONO: 985849444 Ó 616678383 Contrato: Laboral temporal Jornada: Completa

Wednesday, 06 de March de 2024
103
Gijón (Asturias) Empresa: Manpower Descripción: ¿Te apasiona el sector bancario? ¿Te gustaría adquirir experiencia en banca y entrar a formar parte de una compañía líder en el sector? ¿Te gusta el contacto con cliente?Desde MANPOWER te ... Requisitos: Estudios de Licenciado, Grado o Diplomatura en Derecho, ADE, Económicas, Empresariales, Contabilidad y Finanzas, Relaciones Laborales, Turismo, Marketing, Relaciones Públicas o en último año académicoMuy valorable experiencia en puestos del sector bancaOrientación a clienteHabilidades comercialesAgilidad en uso de programas informáticosCompromiso y responsabilidadDisponibilidad real de incorporación inmediata Contrato: De duración determinada Jornada: Intensiva - Mañana

Wednesday, 06 de March de 2024
88
(Llanes) Descripción: FUNCIONES - Atención al público en tienda de muebles. - Aportar asesoramiento y recomendaciones a los clientes en lo que se refiere a la gama, precios, garantía y entrega de productos, así como en lo referente a su utilización y mantenimiento. REQUISITOS - No se precisa experiencia previa en la actividad - Permiso de conducir B CONDICIONES - Contrato laboral indefinido. - Jornada de trabajo completa. - Horario de trabajo a convenir con la empresa - Salario según convenio - Incorporación inmediata. UBICACIÓN Posada de Llanes Datos de contacto: CÓDIGO DE OFERTA: 032024001507 Enviar cv a: decoracioneseden@hotmail.com Llamar al teléfono: 636586863 (Pilar) Contrato: Laboral indefinido Jornada: Completa

Wednesday, 06 de March de 2024
92
(Carreño) Funciones: Manage supplier, site or carrier relationships and resolves major quality service or operations issues with leveraged suppliers or clients. Ensures alignment with relevant site and/or supplier compliance related to specific aspects of contracts, procurement systems/processes, including government regulations, safety, quality, pricing and service delivery. Requisitos: - Advanced English and Italian , french or german, - Bachelors degree - SAP knowledge desired Contrato: Temporal Jornada: Completa Salario: 25.541€ al Año
