Finance Analyst Global Reporting & Data Analysis
Wednesday, 19 de March de 2025
31
(Carreño) Funciones: Partner with the numerous embedded resources in the global business finance organization to support the reporting and analysis of actuals, forecasting and budgeting processes Provide accurate and timely data to embedded and business teams in the end to end business finance processes to ensure compliance Support reporting and financial analysis for monthly corporate processes Perform timely month end closing monitoring and analysis to minimize adjustments needed to reporting of results to Corporate & business teams Interacting with Corporate functions (Finance, Sourcing, etc.) as needed, including strong engagement with accounting centers and regional/global finance Manage data consolidation in an efficient and effective way to allow for information generation Ensure integrity of data between source systems and RCOC value propositions Provide ad hoc analysis and project support as requested by Center Management Requisitos: Bachelor¿s degree in Business, Finance or Information Systems 5+ years finance experience Expert level of Excel and Power BI Very responsive and adaptive to new information and events Experience with integrated enterprise systems, SAP system BW, BI, CSAP Excellent communication skills (both verbal and written form), including strong knowledge of English Ability to work with project mindset and independently; objective based, not task oriented Ability to effectively prioritize, organize, and plan their responsibilities to meet the needs of their internal customers Self-motivated and ability to work effectively in a self-directed environment Contrato: Temporal Jornada: Completa Salario: 26.307€ al Año
Wednesday, 19 de March de 2025
49
(Gijón) Funciones: - Recepción y Comunicación: Atención a llamadas, visitantes, correo y coordinación de salas. - Equipos de Oficina: Manejo de impresoras, control de suministros y gestión de incidencias. - Material de Oficina: Control de inventario, pedidos y distribución a departamentos. - Instalaciones: Apertura/cierre, seguridad y coordinación con personal. - Administración: Gestión de bases de datos, documentación y apoyo en eventos. - Coordinación: Comunicación con departamentos y proveedores, apoyo comercial. Requisitos: FP o grado medio de administración o similar Experiencia en tareas administrativas o de recepción (deseable). Conocimientos básicos en manejo de equipos de oficina. Buenas habilidades organizativas y comunicativas. Manejo de herramientas ofimáticas (Microsoft Office, Google Suite). Disponibilidad Inmediata Contrato: Con posible incorporación a plantilla Jornada: Parcial Salario: 13,41-14€ la Hora

Wednesday, 19 de March de 2025
31
(Gijon) Empresa: Iman Temporing Descripción: ¡Te estamos buscando! Trabaja en Hostelería con un Grupo de Restauración de referencia en Asturias. IMAN Gijón colabora con un importante Grupo de Restauración Asturiano en la búsqueda de talento para sus establecimientos en Gijón, Oviedo, Colloto y Avilés. ...... Contrato: Trabajo Temporal

Wednesday, 19 de March de 2025
35
(Oviedo) Descripción: Adecco Outsourcing es una empresa comprometida con la igualdad perteneciente a The Adecco Group y especializada en la externalización de servicios cuyo valor añadido son los Recursos Humanos. ¡HOLA! ¿Estás buscando un nuevo reto profesional?... Contrato: Temporal Experiencia:

Wednesday, 19 de March de 2025
38
Viella - Siero (Asturias) Empresa: bofrost* Descripción: ¡Únete a nuestro equipo de ventas, crece con nosotros y vive la experiencia de formar parte de una cultura de empresa que nos hace diferentes!En bofrost*, compañía multinacional alemana líder en ... Requisitos: Requisitos mínimos:- Preferentemente, residencia en la provincia del puesto vacante o zonas limítrofes- Actitud y aptitud comercial para unirse a un reto de futuro.- Proactividad y compromiso organizativo.- Habilidades comunicativas.- Clara orientación a resultados. Contrato: De duración determinada Jornada: Completa Salario: 1200€ Bruto/mes
