Enfermero/a (ref. 405)
Tuesday, 13 de February de 2024
61
(Siero) Descripción: FUNCIONES: Vigilar y atender a las personas usuarias en sus necesidades generales sanitarias y humanas. Preparar y administrar los medicamentos según prescripciones facultativas. Toma de constantes vitales. REQUISITOS IMPRESCINDIBLES: Titulación habilitante para el desempeño del puesto, diplomatura o grado en enfermería.. Permiso de conducir y disponibilidad de vehículo para llegar al centro de trabajo. CONDICIONES: Contrato indefinido. Jornada parcial de 2 horas semanales. Salario y demás condiciones laborales según convenio colectivo de establecimientos geriátricos del principado de Asturias. Datos de contacto: CÓDIGO DE OFERTA: 032024000405 Las personas interesadas, que cumplan los requisitos, enviarán currículum vítae a la siguiente dirección de correo electrónico: pabaro@yahoo.es Indicar en el asunto del email: enfermero/a. Contrato: Laboral indefinido Jornada: Parcial
Tuesday, 13 de February de 2024
71
(Langreo) Funciones: Tus funciones principales serán: - Montaje y ensamblaje de piezas metálicas. - Reparación, mantenimiento y ajuste de máquinas. - Soldadura MIG MAG y TIG. Requisitos: - Experiencia en el uso habitual de herramientas manuales de taller - Experiencia como operario/a en el sector del metal - Conocimiento de soldadura MIG MAG y TIG. Contrato: Con posible incorporación a plantilla Jornada: Completa Salario: 20.000-21.000€ al Año

Tuesday, 13 de February de 2024
57
(Llanes) Descripción: FUNCIONES SERVICIOS DE MESA. ACONDICIONAMIENTO DEL RESTAURANTE. RECIBIMIENTO Y ATENCION AL CLIENTE. PRESENTACION DE MENU, CARTA Y SUGERENCIA. TOMA NOTA DE LAS COMANDAS Y SERVIRLAS. MANTENER LIMPIA Y ORDENADA LA ZONA DE TRABAJO REQUISITOS: SE REQUIERE EXPERIENCIA PREVIA EN EL SECTOR MEDIO DE TRANSPORTE PARA DESPLAZARSE AL PUESTO DE TRABAJO CONDICIONES: CONTRATO FIJO-DISCONTINUO HASTA 10/12/2024. INCORPORACIÓN INMEDIATA JORNADA COMPLETA. HORARIO: DE LUNES A DOMINGO DE 12 A 16 HORAS Y DE 19 A 23 HORAS CON LOS DESCANSOS ESTABLECIDOS LEGALMENTE. UBICACIÓN: NUEVA DE LLANES Datos de contacto: CÓDIGO DE OFERTA: 032024000983 Llamar al teléfono: 628781327/ 985410263 (Fátima) Contrato: Laboral indefinido Jornada: Completa

Tuesday, 13 de February de 2024
53
(Oviedo) Funciones: *Perform Miscellaneous activities related to Plant Cost Analysis and Inventory & Cost Accounting. *Suggest improvement opportunities and collaboration with different stakeholders. *Support the development of a strong governance template to control Month end closing and other key activities. *Support PCA Leads and Business Coordinators with global overview with key activities. Assist the Plant Cost Analysts. Requisitos: Qualifications: * Fluent in English and local language. * Education: University Accounting, Finance or Economics degree. * Previous exposure to Cost Accounting, Plant Cost Analysis and Inventory and Cost Accounting is desired. * Good Microsoft Office skills required * Additional languages will be considered a plus Core Competencies: _ Strong computer/systems capability (ERP/SAP, Business Warehouse, Office). _Experience with SAP environments is preferred. _Strong communication and networking skills. _Drive for results, Problem solving, Customer Focus, Strategic Agility. Contrato: Temporal Jornada: Completa Salario: 25.541€ al Año

Tuesday, 13 de February de 2024
76
(Oviedo) Funciones: Main responsibilities: - Calculate and set Transfer Prices of intercompany transactions globally in compliance with the Transfer Pricing Policy and Guidelines. - Monitor Legal Entities results to ensure compliance with Transfer Price Policy and Guidelines and perform price adjustments if needed. - Maintain the Transfer Pricing systems and perform the analysis and the proper treatment of the financial information. - Run monthly OOXP closing process - Prepare monthly Transfer Pricing reports. - Support Tax Organization in all regions with Transfer Price documentation, articularly during tax audits. - Provide input and support to the Global TP Team searching for improvements to the process. - Ensure proper agreements are in place for all Legal Entities. - Participate in special projects (SAP Implementation, supply chain optimization, business integration/separation, etc.) Requisitos: Qualifications: + University degree in Accounting/Finance + 3 years of accounting and financial reporting experience + Tax background will be considered as a plus + Advanced knowledge of SAP + Good Microsoft Office skills + Business proficiency in English + OOXP knowledge will be considered as a plus + Additional languages will be considered a plus Core competencies: + Proactive attitude: Be able to make realistic proposals that enhance the performance of the team. + Good planning & organizing skills + Attention to detail + Team worker + Ability to work under pressure + Can-do attitude + Networking; ability to effectively work with a wide variety of organizations and people * Flexibility to get rapidly adjusted to new situations in a continuous changing environment Contrato: Temporal Jornada: Completa Salario: 25.541€ al Año
