Dependiente o dependienta de tienda mobiliario
Friday, 19 de April de 2024
106
(Llanera) Funciones: Tareas de venta y comercialización. Atención y asesoramiento personalizado a clientes. Requisitos: Experiencia como vendedor/a de mobiliario, o similar. Habilidades comerciales. Se valoran conocimientos en Autocad. Contrato: Con posible incorporación a plantilla Jornada: Completa Salario: 8,99-9,60€ la Hora
Friday, 19 de April de 2024
105
(Laviana) Descripción: Funciones: - Barrido, aspirado y fregado de suelos. - Desempolvado del mobiliario de las oficinas, así como mesas, sillas... - Vaciado de papeleras. - Limpieza y desinfección de los aseos. Requisitos: - Imprescindible certificado de discapacidad igual o superior al 33%. Condiciones: - Contrato laboral temporal. - Jornada parcial de 20 horas semanales, en horario de lunes a viernes de 14 a 18 horas. - Salario segun convenio de centros especiales de Asturias. Datos de contacto: CÓDIGO DE OFERTA: 032024002562 Las personas interesadas que cumplan los requisitos pueden enviar su CV por correo electrónico a: candidaturaseleccion@cln.es. Contrato: Laboral temporal Jornada: Parcial

Friday, 19 de April de 2024
103
(Gijón) Descripción: ¿Estás en búsqueda de una nueva oportunidad laboral? Desde Adecco Selección buscamos una persona con experiencia en delineación industrial, con manejo de herramientas en 3D para trabajar en proyectos relacionados con el sector de la energía... Contrato: Indefinido Experiencia: Experiencia: De 2 a 5 años

Friday, 19 de April de 2024
110
(Gijón) Descripción: ¿Estás en búsqueda de una nueva oportunidad laboral? Desde Adecco Selección buscamos una persona con experiencia en delineación industrial, con manejo de herramientas en 3D para trabajar en proyectos relacionados con el sector de la energía... Contrato: Indefinido Experiencia:

Friday, 19 de April de 2024
91
(Gijón) Funciones: The responsibilities of the position include, but are not limited to, the following: Supporting to monitor and execute payment related processes in accordance with company policies and procedures. Generating and analyzing global accounts payable reports, including cash outflow projections, aging reports and expenditure analysis. Assisting with month-end and year-end closing activities, providing necessary reporting and support to the finance team. Reconciling accounts payable transactions, ensuring accuracy and completeness. Monitoring and managing vendor accounts, addressing inquiries and discrepancies promptly. Supporting internal and external audit requirements Effectively supervise outsourced service providers Contributing to develop and implement process improvements to streamline the accounts payable process and enhance efficiency. Requisitos: Requirements: Bachelor"s degree in accounting, finance, or a related field. Two of more years of experience on similar roles will be an advantage. Strong financial and analytical abilities. Deep understanding of accounting principles and practices. Good understanding of computerized working environment and knowledge of SAP and MS Office including Excel, Word and PowerPoint. Knowledge of Power BI and Alteryx will be an advantage. Proficiency in English: excellent verbal and written communication to connect effectively with international vendors, internal stakeholders, and team members across all regions. Strong analytical and problem-solving skills. Ability to work efficiently under pressure and meet tight deadlines. Excellent attention to detail and accuracy in data entry and record-keeping. Time management and organizational abilities. Experience in working in international, multicultural environments. Contrato: Temporal Jornada: Completa Salario: 25.541€ al Año
