Buscamos vendedores/as CAMPAÑA DE NAVIDAD (23/12 - 16/01) - 20h disp. TARDES Y FINES DE SEMANA - CORTEFIEL C.C. Parque Principado, Lugones (Asturias)
Thursday, 19 de December de 2024
17
Siero (Asturias) Empresa: Cortefiel Ofertas Tienda Descripción: Si eres un apasionado/a por la moda, tienes conocimiento de las últimas tendencias y disfrutas asesorando al cliente, ¡te estamos buscando!Queremos incorporar COLABORADOR/es para nuestras tienda ... Requisitos: Residencia en Localidad o bien comunicado con la tienda. Experiencia en tiendas sector textil o similar.Alta orientación al cliente.Proactividad.Disponibilidad horaria de mañanas tardes y fines de semanaDisponibilidad de incorporación inmediata Contrato: De duración determinada Jornada: Parcial - Tarde
Thursday, 19 de December de 2024
24
(Carreño) Funciones: The Plant Cost Analyst (PCA) is the main Finance contact for Plant organization and the focus point for Business Analysts on Inventory and Cost of Manufacture matters. The Plant Cost Analyst is responsible to ensure accounting activity recorded within the company"s records and books are accurate and complete. In addition, this role is expected to adhere to the company"s accounting policy and practices as well as the country Generally Accepted Accounting Principles (GAAP). Functional responsibilities Reporting of Plant Fixed Cost and Cost Of Manufacture to site leadership. Monthly analysis and follow up of the fixed, variable, MPE costs of the plant. Prepare Forecasts, outlooks and ad hoc cost reports on a monthly basis. Provide support on the yearly plant Profit Objective preparation. Coordinate with Supply Chain to ensure Process Orders data accuracy. Understand the different accounting processes and business cases affecting the plant. Review Unit Price for the materials manufactured. Maintain accuracy of Material Master data, run cost estimates,etc. Provide financial analysis to function/business management teams as needed for cost simulations for different scenarios, new materials changes in forecasted production, etc. Integral to this role is establishing and maintaining an ongoing working relationship with other sub-processes and functions. Provide relevant information to Business and other EMEA or Global Controllership workstreams. Work closely with the Plant Manager and other plant leaders to provide information that might help the business to improve. Interact with non-finance personnel at the plant, providing constant guidance and support on accounting matters, follow up of accrual calculations, etc. Involvement in finance projects affecting the business. Contact for internal and external audit. Support high standards on the plant SOX controls affecting finance. Requisitos: Qualifications: University degree in Accounting/Finance Minimum 2 years of accounting and financial reporting experience required Previous experience in Big4 or multinational companies Experience in US GAAP, IFRS and/or other Local GAAPs Business proficiency in English. Knowledge of an additional European language is a plus Good Microsoft Office skills required Advanced knowledge of SAP is an asset Core competencies: Good planning & organizing skills Strong interpersonal skills Willingness to take responsibility and high degree of motivation Problem-solving and solution oriented Networker; ability to effectively work with a wide variety of organizations and people Flexibility to get rapidly adjusted to new situations in a continuous changing environment Contrato: Temporal Jornada: Completa Salario: 26.307€ al Año

Thursday, 19 de December de 2024
23
(Villaviciosa) Funciones: Formando parte de esta empresa, tus funciones principales serán: - Producción de tartas, pasteles y demás postres. - Empaquetado, envasado, etiquetado... Requisitos: - Vehículo propio para acudir al centro de trabajo (zona Quintes, a 13km de Gijón). - Necesario experiencia como operario/a de producción o como mozo/a de almacén, en supermercados, hostelería o similares. - Disponibilidad para turnos de mañana y tarde; de lunes a viernes hasta final de año y a partir de enero de lunes a sábado. Contrato: Temporal Jornada: Completa Salario: 10,21€ la Hora

Thursday, 19 de December de 2024
25
(Oviedo) Descripción: ¿Estás buscando una oportunidad en el sector logístico? Sigue leyendo... Desde Adecco para la mayor gran superficie Retail del sector del Bricolaje estamos buscando un/a Logístico/a con conocimientos en control de mercancías. Si estás... Contrato: Indefinido Experiencia: Experiencia: De 1 a 2 años

Thursday, 19 de December de 2024
21
(Pravia) Funciones: Experiencia en planificación de la producción. Habilidades de comunicación. Nivel de inglés intermedio. Conocimientos informáticos/SAP. Capacidad de trabajo en equipo. Requisitos: Experiencia similar Contrato: Temporal Jornada: Completa Salario: 13-14€ la Hora
