Buscamos Teleoperadores para trabajar PRESENCIALMENTE 30 horas/semana con interesantes Incentivos! zonas Asturias/Gijon
Friday, 02 de February de 2024
77
Gijón (Asturias) Empresa: Externa Descripción: ¿Quieres un trabajo compatible con tu vida personal y/o estudios ? ¿Te consideras una persona comunicativa y proactiva? ¿Te gustaría aprender en el sector de ventas de energía? ¡En Grupo Externa ... Requisitos: - Querer aprender, que te guste la venta, ganar incentivos y premios ¿Te ayudamos?- Te formarán para desempeñar tu trabajo ¡Anímate a formarte y desarrollarte! Si tienes experiencia, perfecto, podrás aportar valor al equipo.- Persona entusiasta, creativa y dinámica con habilidades comunicativas.- Valoraremos tu experiencia y/o formación en ventas, así como tus conocimientos de ofimática y del sector energético de empresas como Iberdrola, Naturgy, Repsol, Endesa, etc. - Disponibilidad para formación selectiva TELEMÁTICA de 5 - 6 días de duración- Disponibilidad para TRABAJAR PRESENCIALMENTE en turno de tarde. (15:00 a 21:00) Contrato: De duración determinada Jornada: Parcial - Tarde Salario: 14000€ Bruto/año
Friday, 02 de February de 2024
67
(Oviedo) Funciones: Main responsibilities are the following: *Main contact point for payment queries both for external (suppliers) and internal AP customers (Finance, Operations, Sourcing, Tax, etc) *Conduct end-to-end investigations and develop solutions within boundaries of operational procedures. *Resolution of emails and phone queries with the highest quality on a timely manner *Highlight end-to-end process deficiencies to AP Team Supervisor *Daily review and reconciliation of vendor statements. Requisitos: Qualifications: -Business proficiency in English & french -University degree in Accounting/Finance -Good Microsoft Office skills required -Additional languages will be considered a plus Contrato: Temporal Jornada: Completa Salario: 24.000-25.500€ al Año

Friday, 02 de February de 2024
61
Langreo (Asturias) Empresa: SAZEPI S.L. Descripción: INSTALADOR ELECTRICISTA PARA LA ELABORACIÓN DE CUADROS ELÉCTRICOS, COLOCACIÓN DE BANDEJA, CABLEADO Y CANALIZACIONES. Requisitos: CURSO FORMACIÓN PREVENCIÓN 20 H SEGÚN CONVENIO METAL PPAA.. EN CASO DE NO DISPONER DE ÉL SERÁ IMPARTIDO POR LA EMPRESA Contrato: Indefinido Jornada: Completa

Friday, 02 de February de 2024
67
(Carreño) Funciones: Designs, develops, delivers, analyzes and coordinates programs to deliver HR services to managers and employees; Manages cases logged by HR customers and provides support in areas such as data management and reporting, compliance, vendor integration and transactional services; Administers Terms & Conditions in accordance to DuPont policies Manages employee benefits which includes TPV administration and processing of HR related invoices; Manages New Hire administration processes, interacting with managers, recruiters, candidates and local HR colleagues; Preparation and processing of monthly payroll runs, including correct calculation and execution of special payments to employees; Balancing and transmission of all vendor and bank interfaces of payroll related data; Manages Tax and Social Security declarations, payments and enquiries; Collaborates in or leads projects related to improvements in advisor"s area of expertise (on long term); Requires a broad understanding of the job and applies skills and knowledge in a range of processes, procedures and systems (or requires deep skills in a single area). Understands how the team integrates with others to accomplish broader objectives. Uses some discretion to modify work practices to improve efficiency; completes work with a limited degree of supervision. Requisitos: Proficiency in English and french. Other languages would be considered an asset One to two years proven relevant working experience in same position or equivalent Excellent research and problem-solving skills Flexible, capable to work under highly stress environment Ability to plan, organize and schedule duties to meet rigid payroll¿processing deadlines Ability to process a high volume of detailed work in a short time frame Proficient in a variety of software programs, including Microsoft Word, Excel¿and PowerPoint for Windows. Service Now & Workday knowledge is a plus Contrato: Temporal Jornada: Completa Salario: 24.000-26.000€ al Año

Friday, 02 de February de 2024
64
(Gozón) Descripción: FUNCIONES Organizar y elaborar la producción culinaria de sus partidas. Control de calidad de las elaboraciones. Control del servicio diario de sus labores. Actuar bajo normas de seguridad, higiene y protección ambiental en hostelería. REQUISITOS Experiencia miníma demostrable de 2 años. Medio de transporte propio para llegar al centro de trabajo. Disponibilidad inmediata. CONDICIONES Contrato indefinido. Jornada completa. Incorporación inmediata. Salario y demás condiciones a convenir con la empresa. Datos de contacto: CÓDIGO DE OFERTA: 032024000766 Las personas interesadas pueden enviar C.V. a: franciscoheras@micandelita.com Contrato: Laboral indefinido Jornada: Completa
