Ayudante de cocina en restaurante (ref. 965)
Monday, 12 de February de 2024
93
(Noreña) Descripción: FUNCIONES: Las tareas propias de un ayudante de cocina en un restaurante: mantener el orden y la higiene de los utensilios de cocina, preparar los alimentos que forman parte de los platos (limpiar, pelar, cortar, picar, pesar, preparar salsas, etc.), controlar los stocks de alimentos y resto de funciones. REQUISITOS: Experiencia mínima de un año en puesto similar. FP de cocina. Carné de manipulador de alimentos. Permiso de conducir. CONDICIONES LABORALES: Contrato temporal, de sustitución por I.T. Jornada completa, de 11:00 a 16:00 a 20:00 a 23:00. Salario según convenio. Datos de contacto: CÓDIGO DE OFERTA: 032024000965 Las personas interesadas y que reúnan los requisitos deberán enviar su C.V. a la siguiente dirección de correo electrónico: CRISTINA@HOTELESCABEZA.ES Poner en el asunto: ayudante cocina Contrato: Laboral temporal Jornada: Completa
Monday, 12 de February de 2024
97
(Todo Asturias) Empresa: Empresa de Selección Descripción: Ubicación: Diversas ciudades en Alemania Para fortalecer nuestro equipo, estamos en búsqueda de un especialista en Inteligencia Artificial con experiencia (h/m/d) que empleará el aprendizaje profundo, la programación neurolingüística (PNL), la visión artificial, los asistentes ...... Contrato: 42.000 € - 60.000 €

Monday, 12 de February de 2024
89
(Oviedo) Descripción: FUNCIONES: Evaluación y tratamiento de personas con patologías neurológicas. Recuperación y mejoría de pacientes neurológicos. Tratamientos de forma individual y personalizada. REQUISITOS: Grado en Fisioterapia Formación y/o experiencia en la atención de personas con patologías neurológicas. CONDICIONES LABORALES: Contrato indefinido. Jornada completa. Salario entre 1.500 y 1.800 euros brutos mensuales dependiendo de años de experiencia y formación. Datos de contacto: CÓDIGO DE OFERTA: 032024000959 INTERESADOS/AS EN LA OFERTA ENVIAR C.V A: INFO@CENTROREINTEGRA.ES Contrato: Laboral indefinido Jornada: Completa

Monday, 12 de February de 2024
96
(Oviedo) Funciones: - Monitor payment performance of the specific portfolio of accounts and, prioritize customers for collection actions and follow up.- Proactive review and handling of orders on credit hold- Communicate effectively to keep appropriate organizations up to date of customer issues and situations affecting the continued release of orders- Drive and facilitate interactions with external/internal customers and third parties (Customers/Credit Managers/ Customer Services/Sales/Legal/ Tax authorities)- Prepare and deliver quality financial reports as required by internal or external customer requirements on time (AR, Aging, DSO, Write Off, Doubtful)- Perform detailed review, analysis and interpretation of defined processes in the assigned area of work, ensuring accuracy of data and adequate processing and reporting"- Support and be part of the credit team based in Asturias for regional projects and growth initiatives when required- Execute and engage on all internal control activities defined within the function Requisitos: Qualifications: * University degree in ADE/Accounting/Finance * Advanced knowledge of SAP is an asset * Good Microsoft Office skills required * Business proficiency in English and other languages Core competencies: * Good planning & organizing skills * Attention to detail * Team worker * Ability to work under pressure * Fast learner * Initiative * Can-do attitude * Networking; ability to effectively work with a wide variety of organizations and people * Flexibility to get rapidly adjusted to new situations in a continuous changing environment Contrato: Temporal Jornada: Completa Salario: 25.541€ al Año

Monday, 12 de February de 2024
73
(Carreño) Funciones: The accounting /finance role will be directly related to the Accounting Department tasks and responsabilities for EMEA Center of Excellence site in Asturias. Some of these tasks are Month End Accounting tasks, GL Account Reconciliations, Support for both internal and external audit processses bank reconciliation Contact point for Accounts Payable queries coming from external suppliers or other stakeholders within the company. Communicate with suppliers via email and telephone. Support the team to ensure timely invoice registration and payment execution gl account reconciliation support for both internal and external audit processes bank reconciliations international tax support activites other accounting cross company activities such as : projects implementation, transfer pricing, revenue cognition, payroll accouting Requisitos: University degree in Accounting/Finance will be considered a plus. Language: EnglishAdditional languages will be considered a plus.Strong computer/systems capability (SAP, MS Office).Accounts Payable or controllership experience preferred Contrato: Temporal Jornada: Completa Salario: 25.541€ al Año
